عباسپور از دانشگاه آزاد رفت | پورعباس آمد

عباسپور از دانشگاه آزاد رفت | پورعباس آمد

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:مسئولیت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد قرار گرفت و علی ع
اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
مسئولیت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد قرار گرفت و علی عباسپور تهرانی فرد از این دانشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبه هیات امنا مرکزی دانشگاه در خصوص چابک سازی و کوچک سازی ساختار سازمان مرکزی دانشگاه، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع که در ذیل آن امور عمومی و پشتیبانی، امور اداری، امور عمرانی، امور برنامه و بودجه، امور توانمندسازی و امور تشکیلات و تعالی سازمانی وجود دارد جایگزین معاونت های اداری مالی، عمران و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: همچنین معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی تجمیع شده و امور تربیت بدنی دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی اداره می شود. امور هماهنگی استان ها و هیات های امنای استانی نیز با مرکز حوزه ریاست تجمیع شده است.

رهبر در ادامه این جلسه ضمن تشکر و تکریم معاونت های قبلی دانشگاه از زحمات آنان تقدیر کرد و عبدالرسول پورعباس را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه معرفی کرد.

  • مسئولیت واحد علوم و تحقیقات بر عهده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شد

همچنین در این جلسه به منظور هم افزایی مدیریتی و طبق سابقه مدیریت های قبلی در دانشگاه از زحمات عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات تقدیر و تشکر شد و رئیس دانشگاه همزمان مسئولیت واحد علوم و تحقیقات را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش همشهري آنلاين، علي عباسپور تهراني فرد كه چند دوره رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي بوده است، عهده دار رياست واحد علوم و تحقيقات بود.

عبدالرسول پورعباس نيز كه به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اسلامي منصوب شده است، رياست سازمان سنجش آموزش كشور و رياست دانشگاه جامع علمي كاربردي را در كارنامه خود دارد.